قیمت عمده خرید شیر خشک شتر

شیر خشک شتر یکی از مقوی ترین محصولات لبنی می باشد که به صورت پودر سفید خشک مانند شیر خشک گاو تولید و عرضه می شود. شیر خشک شتر دارای خواص بسیار زیادی است و می‌تواند به عنوان مکمل غذایی برای بزرگسالان همچنین یک منبع غذایی خوب برای نوزادان محروم از شیر مادر باشد. در سالهای اخیر تولید شیر خشک شتر افزایش یافته است و این به دلیل آگاهی بیشتر مردم از خواص بی شمار این محصول است. اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و رسانه نسبت به آگاه سازی افراد نسبت به خواص شیر شتر از قبل بیشتر شده است. فروش شیر خشک شتر به صورت آنلاین و حضوری صورت می پذیرد. برای خرید عمده شیر خشک شتر از طریق اینترنت از مراکزی که به فروش شیر خشک شتر به صورت عمده می پردازند مراجعه کنید. قیمت عمده برای خرید شیر خشک شتر در نمایندگی های متعدد متفاوت است. برای اطلاع از قیمت باید به سایت های اینترنتی مراجعه و از قیمت روز این محصول مطلع شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لاکتوفرین موجود در شیر خشک شتر

شیر خشک شتر دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. علاوه بر پتاسیم حاوی مقدار زیادی ویتامین، آهن و کلسیم است. لاکتوفرین موجود در شیر خشک شتر به استخوان سازی و ارتقا سیستم ایمنی بدن می پردازد. لاکتوفرین دارای خواص ضد سرطان و ضد التهاب است و فرآیند تقویت سیستم ایمنی بدن در روند ضد قارچ و ضد باکتری کردن آن است.

 لاکتوفرین موجود در شیر خشک شتر

شیر خشک شتر می تواند به عنوان یک مکمل بسیار غنی توسط ورزشکاران و کودکان مورد استفاده قرار بگیرد. شیر شتر مانند شیر گاو فعالیت روده ها را دچار مشکل نمی کند بلکه میزان جذب و تحمل لاکتوز را بالا می برد‌. به دلیل خاصیت استحکام بخشی به استخوان ها می توان از آن برای بهبود روند درمان بیماران دچار آرتروز و پوکی استخوان استفاده کرد. لاکتوفرین دارای خواص بی نظیری است‌. به همین دلیل توصیه میکنیم که شیر خشک شتر را تهیه و در برنامه غذایی خود و کودکانتان جا دهید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما