بزرگترین مرکز فروش روغن پشم شتر

 

روغن پشم شتر همانند روغن پشم گوسفند به عنوان یک وکس طبیعی در تولید انواع محصولات آرایشی که برای درمان خشکی پوست تولید میشوند، مورد استفاده قرار دارد. روغن پشم گوسفند خاصیت نرم کنندگی آنی فوق العاده بالایی داشته و طبیعی بودن آن باعث شده استفاده از آن برای عموم مردم مفید و بدون ضرر باشد.

 

روغن پشم شتر

روغن پشم شتر چیست و چه استفاده هایی دارد؟

شاید تا به حال چیزی در مورد روغنی که از پشم حیوانات اهلی مثل گوسفند یا شتر گرفته میشود نشنیده باشید اما باید بدانید که روغن پشم که با نام تجاری لانولین به طور معمول خرید و فروش میشود، کاربرد بسیار زیادی در تولید مواد آرایشی بهداشتی داشته و استفاده از آن در تولید محصولات مراقبتی بسیار متداول است.

پشم شتر همانند پشم گوسفند حاوی مقداری وکس یا چربی میباشد که از آن ها در برابر سرما و یا حمله جانوران موذی محافظت میکند. نگهدارندگان شتر این روغن را تهیه کرده که و در اختیار متخصصان طب سنتی و تولید کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی قرار میدهند. روغن پشم این حیوان یک نوع وکس طبیعی بوده که به دلیل خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالا در تهیه انواع بالم لب، کرم مرطوب کننده، بالم و روغن بدن و انواع پک های مراقبتی پوست های خشک و اگزمایی استفاده میشود.

حتی اگر تولید کننده محصولات آرایشی نیستید میتوانید به عنوان یک فرد عادی از خواص این روغن بهره مند شوید. اگر مشکل ترک پا و خشکی پوست دارید میتوانید از روغن پشم شتر به عنوان یک نرم کننده قوی استفاده کنید.

 

روغن پشم شتر

روغن پشم شتر خالص را از کجا تهیه کنیم؟

از آنجا که این روغن به صورت خالص جزو محصولات تخصصی میباشد، ممکن است در بسیاری از فروشگاه ها در استان های مختلف موجود نباشد یا با قیمت بالایی ارائه شود. خوشبختانه ما این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده ایم که بتوانند این محصول را به صورت خالص را از سراسر کشور با مناسب ترین قیمت موجود در بازار از سراسر کشور خریداری کنند. سفارشات مشتریان با بسته بندی کاملا محافظت شده که از بیرون ریختن محصول جلوگیری میکند از طریق پست ارسال شده و با سریع زمان به دست آنها رسانده میشود. در صورتی که قصد خرید روغن پشم شتر را دارید میتوانید برای ثبت سفارش از طریق سایت اقدام کرده یا در صورت نیاز به مشاوره میتوانید از طریق شماره های موجود در با ما سایت در تماس باشید.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما