بازار خرید گوشت شتر در مشهد

گوشت شتر محصولی بسیار با ارزش است که امروزه بسیاری از پزشکان وجود این وعده ارزشمند در بین دیگر وعده های غذایی را توصیه می کنند. این محصول با توجه به میزان کالری بالایی که دارد برای بدن فوق العاده مفید است. با توجه به گرم بودن طبع گوشت شتر، این محصول در درمان بعضی از بیماریها همچون یبوست، سردی بدن و.. کمک میکند. با توجه به شناخت بیشتر مردم درباره خاصیتها و فواید این محصول در مناطق مختلف کشور، در مشهد نیز تقاضا برای خرید گوشت شتر رو به افزایش است.

 

خرید گوشت شتر در مشهد

میزان انرژی موجود در گوشت شتر

انرژی موجود در دام ها با توجه به اینکه گوشت قرمز منبعی شناخته شده و سرشار از پروتین می باشد بسیار زیاد است. این محصولات با توجه به کیفیت بالایی که دارند و میزان ارزش غذایی بالایی که دارند حضور حداقل یک بار در هفته در میان دیگر وعده های غذایی پیشنها می شود.

کالری گوشت شتر نسبت به دیگر گوشت ها بسیار بیشتر است. این محصول ارزشمند به علت خرید زیادی که از آن انجام می شود بسیار گسترده پخش شده است. قیمت خرید گوشت شتر در مشهد نسبت به دیگر شهر ها کمتر است چرا که مشهد یکی از شهرهای پرورش شتر می باشد. به همین علت است که بازار خرید و فروش گوشت شتر در مشهد بسیار بهتر از دیگر شهر ها است.

 

خرید گوشت شتر در مشهد

مرکز پخش عمده گوشت شتر در مشهد

وقتی دامداران تولیدی یک راسته گوشت شتر را فراهم می کنند آن محصول باید به بازار توزیع شود تا به فروش برسد. شرکت های پخش کننده خود توانایی عرضه محصولات خود را به صورت مستقیم و دیدار حضوری به مشتری ندارند.

برای همین نمایندگی ها و فروشگاه های سنتی و اینترنتی این گوشت های تازه همچون گوشت شتر را در اکثر شهرها مانند مشهد خریداری کرده و آنها را به فروش می رسانند. شرکت های دامدار تولیدی محصولات خود را با قیمتی واحد به بازار عرضه می کنند. قیمت عمده ای که شرکت های پرورش شتر عرضه می کنند باعث می شود که این گوشت های تولید شده با قیمت ارزانی به دست مصرف کنندگان برسد. ولی در بین راه موارد بسیاری بر روی قیمت یک راسته تاثیر گذار می باشند.

برای ثبات قیمت یک محصول در بازار شرکت های نظارتی به عنوان اصناف تنظیم قیمت در بازار وارد عمل می شوند. این اصناف قیمت مصوبه را به فروشگاه ها اعلام می کنند و با نظارتی که انجام می دهند باعث عدم افزایش قیمت محصول در بازار می شوند این اصناف و خود نمایندگی های شرکت های تولیدی  به بررسی قیمت دام های تولید شده می پردازند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام موچودی و قیمت، و همچنین سفارش و خرید گوشت شتر با کیفیت، با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما