فروش گوشت شتر کرج به صورت عمده

اگر چه گوشت شتر هنوز جایگاه اصلی خود را در سبد غذایی خانواده ها، پیدا نکرده است، اما در برخی مناطق کشور از جمله کرج، از گوشت شتر استقبال زیادی شده است. بازار فروش گوشت شتر کرج از رونق بالایی برخوردار است. مراکزی که عرضه گوشت شتر این منطقه را برعهده گرفته‌اند، در تلاش هستند باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین گوشت را به بهترین نحو در اختیار خریداران این محصول، قرار دهند

 

فروش گوشت شتر کرج

ارزش غذایی گوشت شتر

اگر با خواص و فواید گوشت شتر آشنا‌ شوید، مطمئنا شما هم در شمار خریداران این محصول قرار خواهید گرفت. طب سنتی در مورد خواص گوشت شتر سخنان زیادی گفته است. متخصصان علم تغذیه نیز مقالات متعددی در مورد گوشت شتر نوشته‌اند. اگر از پوکی استخوان رنج می‌برید، اگر دچار درد مفاصل شده اید، اگر می‌خواهید فرزندان دلبند شما استخوان‌هایی محکم و مقاوم داشته‌باشند، با مصرف گوشت شتر، نیاز بدن به کلسیم را تامین نمائید.

اگر چه میزان آهن گوشت شتر نسبت به گوشت گوساله و گوسفند کمتر است، اما با گنجاندن این محصول در برنامه غذایی خود می توانید بخشی از آهن مورد نیاز بدن را دریافت نموده و مشکل کم‌خونی ناشی از فقر آهن را برطرف نمود. تقویت سیستم عصبی نیز با دریافت ویتامین‌های گروه B امکان‌پذیر است. خوشبختانه در گوشت شتر میزان قابل توجهی انواع ویتامین Bوجود دارد.

این نوع گوشت غنی از روی است. رشد و سلامت جنین به دریافت میزان معینی روی نیز بستگی دارد. گوشت شتر حاوی میزان قابل توجهی روی می‌باشد. گوشت شتر دارای پروتئین بالا و چربی بسیار ناچیز است. مصرف این گوشت برای افرادی که دچار مشکلات قلبی عروقی هستند، بلا‌مانع بوده و به عنوان سالم‌ترین گوشت معرفی شده است. با مصرف گوشت شتر چربی خون و کلسترول شما افزایش پیدا نخواهد کرد.

 

فروش گوشت شتر کرج

خرید گوشت تازه شتر در شهر کرج

همانطور که اشاره شد، گوشت شتر از لحاظ سلامت بر سایر گوشت‌ها ارجحیت دارد. شتر به صورت طبیعی در بیابان‌ها رشد کرده و برای پرورش آن از هیچ هورمون یا آنتی‌بیوتیکی استفاده نمی‌شود. این محصول در بسته‌بندی های مختلف به بازار فروش گوشت شتر کرج ارائه می‌شود. البته اگر شرایط نگهداری گوشت شتر مناسب نباشد، به سرعت فاسد شده و باید از خرید آن اجتناب ورزید.

اگر هنگام خرید گوشت شتر با علائمی مانند کپک زدگی، بوی تعفن و نامطبوع مواجه شدید، گوشت مورد نظر خراب بوده و عملا قابل استفاده نمی‌باشد. به ظاهر گوشت توجه کنید. گوشت شتر اگر لزج و چسبناک باشد، فاسد و خراب است. در صورتی که گوشت شتر یک تا سه ساله برای عرضه به بازار فروش گوشت شتر کرج انتخاب گردد، بسیار نرم و خوش‌پخت، ترد و لذیذ خواهد بود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید انواع محصولات شتر با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما