فروش تسبیح استخوان شتر

تسبیح استخوان شتر یکی از انواع گوناگون و بیشمار تسبیح می باشد و همان طور که از نامش پیداست از استخوان این حیوان در ساخت آن استفاده شده است، این تسبیح زیبایی و ترکیب منحصر به فرد خود را در طول سالیان متمادی حفظ کرده است.

تسبیح استخوان شتر از زمان های بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفته است و در مناطق کویری و جاهایی که پرورش شتر در آنجا وجود دارد بسیار رایج و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تسبیح استخوان شتر

ویژگی های متمایز تسبیح استخوان شتر

تسبیح از لوازمی می باشد که سالیان سال است که در میان مردم مسلمان رواج دارد و از آن برای گفتن اذکار استفاده می شود. تسبیح ها به طور کلی دارای تعداد مهرهای برابری نیستند، برخی از تسبیح ها دارای ۱۰۰ مهر بعضی ها دارای ۳۴ مهر و به تعداد های مختلف دیگر نیز وجود دارند.

تسبیح ها در اندازه ی مهره و همچنین جنس مهره های مختلفی تولید می شوند. بعضی از تسبیح زینتی که وجود دارند با توجه به سنگ های گران قیمتی که برای ساخت مهره های آنها به کار رفته است بسیار بسیار با ارزش و کلکسیونی می‌باشند.

مهره های تسبیح را می شود بابا ماده های مختلفی درست کرد یکی از این مواد که از آن برای ساختن نوعی از تسبیح استفاده می شود، استخوان شتر می باشد و ظاهر زیبایی دارد.

 

تسبیح استخوان شتر

مرکز پخش عمده تسبیح استخوان شتر

شتر یکی از موجوداتی است که بسیار بسیار سودمند و مفید می باشد. گوشت شتر یکی از مقوی ترین انواع پروتئین ها می باشد و از پوست شتر و پشم آن برای تولید البسه و وسایل چرمی استفاده میشود و همچنین از استخوانهای شتر برای ساختن تسبیح استفاده می شود

به علت خاص بودن و در دسترس نبودن در تمام نقاط کشور تجارت این نوع تسبیح بسیار پرسود است و می ‌توان درآمد خوبی از فروش آن به عنوان یک تسبیح زیبا و خاص کسب کرد. ما در مجموعه خود محصولاتی برپایه استفاده از استخوان، پوست و پشم شتر تولید می‌کنیم.

این تسبیح هم جزء این محصولات می باشد، با توجه به ساخت زیبای این نوع تسبیح از استخوان شتر؛ میتوان در سوغاتی فروشی ها و نزدیک اماکن مذهبی چنین محصولی را به فروش گذاشت و اینکه این نوع تسبیح دارای حاشیه سود بسیاری برای فروشندگان خرد و کلان می‌باشد که باعث رغبت آنان به خرید تسبیح عمده برای عرضه می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید عمده این محصول با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما