فروش انواع محصولات لبنی شتر

محصولات لبنی شتر یکی از انواع محصولات لبنی است که در سراسر ایران به فروش می رسد. گروه لبنیات از لحاظ نوع شیر دسته بندی های گوناگونی دارد که بنا بر ذائقه افراد تشکیل شده است. از این گروه می توان به لبنیات گوسفندی، گاوی، گاومیش، بزغاله، شترمرغ و همچنین شتر اشاره کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع محصولات لبنی شتر

انواع محصولات لبنی شتر

وقتی صحبت از محصولات لبنی می شود همه افراد تا حدود زیادی با انواع آن آشنایی دارند هر چند که بیشترین استفاده از محصولات لبنی اول برای گاو و در رتبه بعدی برای گوسفند است و اکثر افراد محصولات لبنی سایر حیوانات اهلی و حلال را امتحان نکرده اند که از این موارد می توان به محصولات لبنی شتر اشاره کرد. مصرف شیر شتر به دلیل فواید سرشاری که دارد در اسلام بسیار توصیه شده است.

انواع محصولات لبنی شتر

اولین محصول لبنی از شتر شیر آن است. از همین شیر که ماده اولیه تولید سایر محصولات لبنی به حساب می آید. محصولاتی مانند پنیر، کره، دوغ، ماست (ماست معمولی و چکیده) تهیه می شود. شیر شتر دارای ویتامین B3 و آهن و ویتامین C بیشتری نسبت به سایر شیرها است و البته چربی و کالری کمتری هم دارد. به همین دلیل برای کسانی که مشکل سوء هاضمه شیر گاو را دارند خوردن شیر شتر را توصیه می کنند و اکثر این افراد برای هضم این شیر مشکلی ندارند.

خواص درمانی شیر شتر

خواص درمانی شیر شتر

شیر شتر همچنین خواص درمانی دارد و به همین دلیل به عنوان گزینه کمک درمانی بسیاری از بیماری ها البته با نظر پزشک و تحت کنترل پزشک مربوطه استفاده می شود. از بیماری هایی که می توان از شیر شتر برای  بهبود در روند درمان آن کمک گرفت می توان به سرطان، سل، زخم معده، آلزایمر، هپاتیت c، دیابت و همچنین کنترل فشارخون، گرفتگی عروق، پوکی استخوان، کنترل علائم اوتیسم و همچنین کسانی که آلرژی دارند بسیار مفید است. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با متخصص درمان بیماری خود و یا یک دکتر طب سنتی در اابتدا و قبل از شروع مصرف مشورت کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما