خرید پشم شتر اصل به صورت عمده و با کیفیت های مختلف

پشم شتر برای تولید انواع پوشاک از جمله پاپوش پشم شتر، پتو و رخت خواب و همچنین انواع پوشاک زمستانه و گن های گرم کننده کمر بسیار مناسب است. این پشم برای تولید انواع پوشاک از جمله پاپوش پشم شتر، پتو و رخت خواب و همچنین انواع پوشاک زمستانه و گن های گرم کننده کمر بسیار مناسب بوده و در این مطلب به بررسی ویژگی های پشم شتر اصل میپردازیم.

 

پشم شتر اصل

ویژگی های پشم شتر اصل چیست؟

با توجه به اینکه رویش و رشد پشم در انواع شتر جهت حفظ این حیوان از سرما بیشتر در فصول سرد سال شکل میگیرد، نیمه اول سال در ایران فصول چیدن پشم از شترها می باشد.

لازم به ذکر است که شترهای دوکوهانه بنا به دلیل اینکه زیستگاهشان بیشتر در مناطق سردسیر است، هم دارای پشم بیشتر هستند و هم اینکه مدت ماندگاری پشم در بدن این نژاد از شترها بیشتر از شترهای معمولی و تک کوهانه است.

پارچه پشم شتر به دلیل تراکم بسیار بالا، نرمی و قابلیت گرم کردن بیشتر نسبت به دیگر پشم ها در صنعت پوشاک بسیار مورد استفاده میباشد. برای تولید پشم شتر از همه انواع شتر ها استفاده می شود که البته قائدتاً میزان حجم پشمی که از شتر دو کوهانه برداشت می شود، بیشتر است. به همین دلیل اکثر کشور ها به وارد کردن پشم شتر اصل از کشور های سرسیری که زادگاه این دام است مثل قزاقستان، مغولستان و… میپردازند یا نمونه های سینتیکی و مصنوعی آن را تولید میکنند. نمونه های مصنوعی پشم شتر و نمونه های ترکیبی آن ظاهری بسیار مشابه با طبیعی آن داشته اما به هیچ عنوان کیفیت پشم خالص را نداشته و ممکن است در مواقعی حساسیت زا باشند.

پشم شتر اصل به دلیل خاصیت گرم کردن بالا و همچنین مقاومت متوسط در برابر رطوبت باعث شده است که علاوه بر پوشاک و پاپوش در تولید انواع تشک و پتو زمستانی نیز مورد استفاده باشند. پتو و پوشاک تولید شده از پشم شتر اصل در سرد ترین آب و هوا ها بسیار پر استفاده بوده و کاملا شما را گرم نگه میدارند.

 

پشم شتر اصل

پشم شتر اصل را از کجا بخریم؟

به دلیل محبوبیت بالای این محصول خاص و ویژه از شتر، و استفاده آن توسط تولید کنندگان رخت خواب و پوشاک و همچنین برند های شناخته شده در  دنیا در تولید انواع بوت و کت های زمستانه، عده ای افراد سودجو برای فروش پوشاک و پتو هایی که با پشم بی کیفیت یا الیاف مصنوعی تهیه شده اند، به عنوان یک محصول اقدام میکنند. که این اینکار تشخیص اصل بودن آن محصول را به خصوص هنگام خرید اینترنتی بسیار مشکل میکند. به همین دلیل به تولیدکنندگان و مشتریان عزیز توصیه میکنیم پشم شتر اصل را فقط از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد خود خریداری کنند. این وبسایت اقدام به ارائه پشم شتر اصل کرده و با ضمانت اصالت سفارشات را به دست مشتریان عزیز میرساند. در صورت تمایل به خرید و اطلاع از قیمت میتوانید از طریق شماره های موجود در وبسایت با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما