استخوان شانه شتر و موارد استفاده آن در تولید صنایع دستی

استخوان شانه شتر به عنوان یک بستر مستحکم که با وجود طبیعی بودن، به اندازه مواد اولیه صنعتی از خود مقاومت نشان میدهد از دیرباز تا کنون مورد توجه صنعتگران بوده است. این استخوان، بستری عالی برای حکاکی و تولید انوع محصولات ارزشمند زینتی است و حتی به دلیل خواص دارویی خود در بخش غذایی مورد توجه متخصصان میباشد.

 

استخوان شانه شتر

ویژگی ها و موارد استفاده استخوان شتر

استخوان حیوانات از دیرباز تا کنون مورد استفاده انسان ها برای تولید محکم ترین ابزار الات مختلف بوده است. شتر به عنوان یک حیوان قدرتمند بیابانی، یکی از مستحکم ساختار های اسکلتی را در میان حیوانات داشته و استخوان شانه شتر به دلیل تحمل کردن وزن دست ها، قسمتی از وزن گردن و ستون فقرات، محکم ترین بخش ساختار اسکلتی شتر را تشکیل داده که به خوبی میتوان روی آن بدون خورد شدن و یا لب پر شدن حکاکی انجام داد. به همین دلیل است که ااین بخش از اسکلت حیوان به عنوان بستری بسیار مناسب برای نوشتن و کتابت قبل از اختراع کاغذ مورد استفاده انسان های گذشته بوده است.

همچنین امروزه به دلیل علاقه مجدد مشتریان به وسایلی که با مواد طبیعی و به صورت دستساز ساخته شده اند، تولید کنندگان محصولات مختلف از جمله صنایع دستی به استفاده از استخوان شتر برای تولید انواع وسایل از جمله صفحه و مهره شطرنج، شانه های دستی، آینه، انواع ظرف و کاسه و حتی تولید دستگیره برای اسلحه به دلیل استحکام و زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

استخوان شانه شتر

خرید مستقیم استخوان شانه شتر با قیمت مناسب

با افزایش روز افزون توجه و استفاده محصولات دستی و ارگانیک چه در صنایع دستی و چه در صنایع غذایی، شاهد استفاده هر چه بیشتر از خواص استفاده از گوشت و قلم شتر و همچنین تولید وسایل حکاکی شده و زینتی ساخته شده از استخوان شانه این حیوان هستیم. به همین دلیل این وبسایت اقدام به ارائه استخوان شتر باکیفیت با قیمت مناسب نموده و با ضمانت کیفیت استخوان ها سفارشات را با ارسال سریع به دست مشتریان عزیز از سراسر ایران میرساند. در صورت علاقه به خرید استخوان و یا همان قلم شانه شتر و اطلاع از اخرین قیمت ها میتوانید با ما از طریق وبسایت در تماس باشید. استحکام بالای استخوان شانه شتر باعث شده است برای حکاکی بسیار گزینه مناسبی باشد و به همین دلیل امروزه شاهد تولید انواع زیور آلات و وسایل زینتی که با حکاکی روی این استخوان انجام شده اند هستیم.

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما